VIND MERE!

DET OPNÅR DU:

Få værktøjer, inspiration og træning i at:

 

  • Skabe værdi overfor sælger
  • Differentiere jer i forhold til jeres konkurrenter
  • Vinde mere
  • Afslutte mere effektivt
  • Gennemføre Mini V1
  • V1 strategi – nøglen med hjem
  • V1 og V2 strategier (forberedelse, gennemførelse, opfølgning)
  • Sælge dig selv, din butik og kæden

INVESTERING:

INVESTERING:
Kr. 15.000 + moms, for workshop på en HALV
DAG i tidsrummet 09.00 – 18.00.

Kr. 20.000 + moms, for workshop på en HEL DAG
i tidsrummet 09.00 – 18.00.

Heri er inkluderet formøde og analyse af den lokale markedssituation.

WORKSHOP OG TRÆNING

Konkurrencen er benhård og kampen om at vinde sælgernes gunst er større end nogensinde. Digitaliseringen, Facebook og meget mere betyder at kamppladsen kræver nytænkning for at råbe potentielle sælgere op og mod til at afprøve nye argumenter og værktøjer på vurderingerne.

Nøglen til at blive spurgt mere og vinde flere sager handler om DIFFERENTIERING – FORSKELLEN PÅ JER OG DE ANDRE MÆGLERE I BYEN. Der findes to altafgørende forudsætninger for at øge salget. Du skal spørges mere (flere håndtag!) og du skal vinde flere af de sager, du går ud på. Vidste du, at blot en ud af tre sælgere vælger mægler på grund af pris og salær?

Vores oplevelser på mere end 600 salgsvurderinger i de seneste to år viser, at de mæglere, der vinder markedsandele, gør en forskel.

I Byens Bedste Mægler arbejder vi i dag sammen med mæglere i hele landet, der har opnået en unik position i byen ved at differentiere sig i telefonen, på V1 og V2 mødet og i opfølgningen.

Skarpere vurderinger er opdelt i to halvlege og kan gennemføres på 1/2 eller allerbedst på én dag.

1. HALVLEG – DE MÆGLERE DER VINDER GØR EN FORSKEL

Her får I landets bedste inspiration med mange konkrete eksempler på mæglere, der virkelig skiller sig ud og differentierer sig i kontakten med sælgerne.

Tre timer spækket med gode ideer, inspiration til nye, innovative tiltag og værktøjer til at skabe værdi og gøre en forskel overfor sælger.

2. HALVLEG – HVORDAN GØR I EN FORSKEL?

Her arbejder vi med HVORDAN I fremadrettet differentierer jer og bliver endnu skarpere i alle kontakter med sælgerne, og HVORDAN I kan blive spurgte endnu mere.

Undervejs i workshoppen træffer I beslutninger om de indsatser, der skal planlægges og gennemføres for at blive spurgt mere og vinde flere sager.

Tre spørgsmål I kan stille jer selv i butikken er: “Hvordan gør vi en forskel i alle kontakter med sælger? Hvordan skaber vi værdi i alle kontakter med sælger? Hvordan differentierer vi os fra de andre mæglere?” De tre spørgmål kan I alle besvare efter workshoppen, og I vil også være enige om, hvordan I gør.